طالقان | شورای اداری و فرهنگی در اداره بهزیستی شهرستان طالقان برگزار شد

روز شنبه ۳۰ خردادماه، شورای اداری و فرهنگی با حضور "سید احمد سادات رسول" رئیس اداره بهزیستی شهرستان طالقان و کارشناسان مربوطه در محل دفتر ریاست با هدف بررسی عملکرد کلی عملکرد و برنامه‌ریزی در راستای ارتقاء خدمات در حوزه‌های مختلف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این نشست آخرین وضعیت فعالیت‌های انجام‌شده در سطح شهرستان طالقان مورد ارزیابی قرار گرفت. همچنین، راهکارهای بهبود کیفیت خدمات و توسعه همکاری‌های میان‌بخشی با دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه، رئیس اداره بهزیستی شهرستان طالقان با تأکید بر ضرورت ارائه خدمات متناسب با نیازهای جامعه هدف، گزارشی از اقدامات انجام‌شده در زمینه‌های آموزش، توانمندسازی، حمایت از افراد دارای معلولیت و خانواده‌های تحت پوشش این نهاد ارائه کرد.

همچنین، برنامه‌های آتی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، اجرای طرح سنجش سلامت روان و برنامه‌های مرتبط با حوزه مشارکت‌های مردمی بهزیستی مورد بررسی و هماهنگی قرار گرفت.

وی در پایان بر ضرورت ارتقاء سطح رضایت جامعه هدف و بهبود کیفیت زندگی آنها تأکید کرد و از همکاران خود خواست با انگیزه و همدلی بیشتر، در راستای تحقق اهداف سازمانی و توسعه خدمات به جامعه هدف تلاش کنند.

این جلسه با تقدیر از زحمات کارکنان و تأکید بر تقویت همکاری‌های گروهی و بین‌بخشی برای بهبود هرچه بیشتر خدمات به پایان رسید.

رئیس بهزیستی شهرستان طالقان با اشاره به تعامل سازنده با نهادهای مختلف، از مشارکت مؤثر آنان در ارائه خدمات به جامعه هدف ابراز رضایت و بر تداوم این همکاری‌ها تأکید کرد.

کد خبر 189226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد